Klantacceptatie

De meest efficiënte en complete manier om de kredietwaardigheid van consumenten te beoordelen

Klantacceptatie door I-Finance Services is flexibel en efficiënt. We kunnen uw klanten handmatig beoordelen, maar ook volledig geautomatiseerd op basis van PSD2 (open banking), brondata en het geregistreerde betaalgedrag.

Doordat we onze klantacceptatiediensten volledig kunnen afstemmen op uw wensen en deze kunnen koppelen aan uw systemen, bespaart u aanzienlijk op uw operationele kosten.

Meer dan 100.000 consumentenbeoordelingen​

Volledig geautomatiseerd of gedeeltelijk handmatig op basis van uw acceptatiecriteria.

Verzekeringsmaatschappijen, energieleveranciers, kredietverstrekkers en gokaanbieders. Deze organisaties houden zich allemaal bezig met consumentenacceptatie. Het is een cruciaal operationeel proces dat zelfs verplicht is voor sommige van onze partners. Een solide klantbeoordeling draagt bij aan verbeterde financiële resultaten en voorkomt het risico van slecht betalende klanten.

We beoordelen de kredietwaardigheid door gebruik te maken van de MyCreditscore MyBank-toepassing. MyCreditscore analyseert en classificeert de banktransacties van de consument over de laatste 90 dagen.

Naast de MyCreditscore MyBank-oplossing maken we ook gebruik van hun kredietscore. Deze score is gebaseerd op de volledige financiële situatie en geregistreerde betaalgeschiedenis bij verschillende externe databases zoals Experian, Focum, EDR Credit Services en het BKR.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Als u meer wilt weten over onze klantacceptatie diensten en het scala aan functies dat we aanbieden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en u meer informatie te verstrekken over hoe onze diensten kunnen voldoen aan uw specifieke behoeften.